Есенаманова М.С. 0123РКИ0205 STEM білім беру кабинетінің практикалық дағдыларын қалыптастыру үшін гидропониканы дамыту.

ЖОБАНЫҢ ҚЫСҚАША СИПАТТАМАСЫ

 1. Жоба тақырыбының атауы (20 сөзден артық емес).
STEM білім беру кабинетінің практикалық дағдыларын қалыптастыру үшін гидропониканы дамыту.
2. Жобаның рефераты (абстракт) (250 сөзден артық емес)
Білім берудің барлық деңгейлерінде педагог қызметкерлер мен оқу орындарының әкімшілігі инженерлік білім беруді барынша енгізуге және түлектердің технологиялық дайындығын күшейтуге ұмтылады. Осы мақсатта оқытуда STEM тәсілін қолдану өте тиімді, өйткені бұл қоғам мен жеке адамның болашаққа дайын болуын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар, тәсілдер, тәжірибелер мен әдістер жиынтығын қамтитын өте кең құрал. STEM пәндерін зерттеу қазіргі әлемнің проблемалары мен қиындықтарын талдау негізінде жүзеге асырылады. Проблемалармен жұмыс жобалық топтар мен командаларды құру аясында жүргізілуде.
Жердің сарқылуы мен ластануы әлі анық емес, бірақ судың жетіспеушілігі кейбір өңірлерде қатты сезіледі, әсіресе бұл Жайық өзенінің таяздануына байланысты Атырау облысы үшін өте өзекті. Қазіргі уақытта Израильде барлық көкөністердің, шөптердің, жемістердің 80% - ы гидропоникалық жолмен өсіріледі. Гидропоника-ыстық, құрғақ елдер үшін тамаша шешім, өйткені суды үнемдеу кезінде бір жылда көптеген дақылдарды алуға болады. Гидропоника-өсімдіктерді топырақсыз жасанды ортада өсіру тәсілі. Жобаны іске асыру барысында күтілетін нәтижелер:
- Гидропоникалық қондырғыларды пайдалану шарттары зерттелетін болады;
- Судың деңгейі мен қышқылдығын бақылауға мүмкіндік беретін автоматтандырылған гидропоникалық қондырғылар құрылады;
- Жасыл екпелердің, жидектер мен көкөніс дақылдарының әртүрлі түрлері отырғызылады;
- Отырғызу шарттары, өскіндер мен дақылдардың пайда болу мерзімі зерттеледі
-Жұмыс істеп тұрған гидропоникалық қондырғысы бар STEM-кабинет құрылады, онда білім алушылар зерттеу жұмыстарымен айналысатын болады.
Осылайша, жұмыс істейтін гидропоникалық қондырғысы бар STEM-кабинетті құрудың өзектілігі болашақ бағдарламашылар мен табиғи бағыттағы білім алушыларға: биологтар мен экологтарға ғылыми зерттеулермен айналысуға және дайын өнімді іс жүзінде сатуға мүмкіндік беретін имидждік жоба бола отырып, университеттің дамуы үшін стратегиялық маңызға ие болады.
3. Жобаның мақсаты мен міндеттері (200 сөзден артық емес)
Жобаның мақсаты-жұмыс істеп тұрған гидропоникалық қондырғысы бар STEM-кабинет құру.
Жобаның міндеттері:
1. Гидропоникалық технологияның көмегімен шағын жабық кеңістікте жыл бойы автономды өсімдіктерді өсіруді пайдалануды зерттеу;
2. Arduino көмегімен жабық жерде автоматтандырылған гидропоникалық қондырғы желісін құру, өйткені гидропоникалық дақылдар үнемі бақылауды қажет етеді, әсіресе электрмен жабдықтауға және қоректік ерітіндінің химиялық және физикалық сипаттамаларын бақылауға қатысты;
3. Гидропоникалық технология бойынша жаңа піскен шөптерді (аскөк, ақжелкен, насыбайгүл және т. б.) отырғызу және өсіру бойынша зерттеулер;
4. Гидропоникалық құрылғыны пайдалану жағдайында жидек дақылдарының (құлпынай) өсуі мен дамуын зерттеу;
5. Гидропоникалық қондырғыда көкөніс дақылдарын (қызанақ пен бұрыш) отырғызу мен дамытуды зерттеу;
6. Білім беру процесін басқа негізге аударуға мүмкіндік беретін жұмыс істейтін гидропоникалық қондырғысы бар STEM-кабинет құру: бақылаудан гипотеза мен экспериментке, жеке пәндерді зерттеуден құбылыстарды зерттеуге, дерексіз білім алудан нақты өмірлік мәселелерді шешуге.
4. Кілтті сөздер.
STEM-оқыту, STEM-кабинет, гидропоника, гидропоникалық құрылғылар, университет имиджі.

№5-Есенаманова М.С.

Тізімге қайта оралу