Референт хатшыларының тренинигі өтті

Стратегиялық, инновациялық және халықаралық даму департаменті жанындағы корпоративтік оқыту орталығы 8 ақпанда хатшы-референттерге арналған "телефон этикеті"тақырыбында тренинг ұйымдастырды.

Тренингтің негізгі мақсаты: телефон этикетінің бірыңғай корпоративтік стандартын құру және қолдау, тиімді телефон диалогын жүргізу дағдыларын меңгеру.

Сабақ барысында университет туралы әсер ететін телефон этикетінің негізгі ережелері, кәсіби іскерлік қарым-қатынас стандарттары, телефон қоңыраулары, келіссөздер кезінде туындайтын мәселелер, сондай-ақ хатшылардың міндеттері мен талқыланды.

Ұсынылған рөлдік ойындар, слайдтар, ситуациялық сұрақтар қатысушыларға телефон этикетінің барлық ережелері қаншалықты маңызды екенін қарауға және телефонмен қарым-қатынас жасау дағдыларын жетілдіру бойынша ұсыныстар алуға көмектесті.

Корпоративтік оқыту орталығы

ПІКІРЛЕР

Тізімге қайта оралу