«ІС ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ: ТӘЖІРИБЕНІ ЖЕТІЛДІРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛЫ»

2018 жылдың 19 маусым күні Х.Досмухамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті және «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҰ Атырау қаласындағы Педагогикалық шеберлік орталығының филиалы  бірлесіп «ІС ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ: ТӘЖІРИБЕНІ ЖЕТІЛДІРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛЫ»  тақырыбында ғылыми-практикалық II педагогтардың аймақтық форумы өтеді.

Форум білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында педагогикалық кадрларды дайындау саясаты мен стратегиясын қарастыруға және талқылауға арналады. «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығының Кембридж университетімен бірлесе дайындаған бағдарламасы негізінде педагогикалық мамандықтар бойынша студенттер дайындау бағытында жұмыстанып жатқан ЖОО оқытушыларының жаңа тәжірибесінің концептуалды-әдіснамалық, ғылыми-теориялық негіздері қарастырылады.

 

Конференцияға қатысуға шақырылады:

  1. Батыс Қазақстан, Маңғыстау, Ақтөбе, Атырау облыстарында педагогикалық мамандықтар бойынша студенттерді дайындауды жүзеге асыратын мемлекеттік ЖОО және «НЗМ» ДББҰ ПШО бағдарламалары бойынша курстан өтіп жатқан және курсты аяқтаған оқытушылары;
  2. Батыс өңірдегі ПШО және НЗМ филиалдарының қызметкерлері, шетелдік мамандармен қоса алғанда;
  3. Мектептердегі жас мамандардың кәсіби дамуына қатысты мәселелерге жетекшілік ететін облыстық және аудандық әдістемелік қызмет өкілдері;
  4. «НЗМ» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығының Кембридж университетімен бірлесе дайындаған біліктілікті арттыру бағдарламалары негізінде сертификатталған мұғалімдер;
  5. «НЗМ» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығының Кембридж университетімен бірлесе дайындаған жалпы білім беру ұйымдары басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламалары негізінде сертификатталған мектеп басшылары;

 

Форумға қатысу түрі:

  1. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында Іс әрекетті ( сабақты ) зерттеу мәселелері бойынша пленарлық сессия шеңберіндегі таныстырылымдар мен баяндамалар
  2. Жаңа білім беру мазмұнын енгізу жағдайында мұғалімдердің кәсіби даму және зерттеушілік дағдыларын әдіснамалық және қолдану мәселелері бойынша теориялық баяндамалар;
  3. Панельді пікірталас шеңберінде көкейтесті мәселелер бойынша ой бөлісу (1.2.сессия)
  4. Форум бағдарламасының бағыттары бойынша (Network) пікірталас сессияларына баяндамашы және пікірталастырушы ретінде қатысу (3сессия);
  5. Форум жинағына баяндамаларды, ғылыми-әдістемелік хабарламаларды жариялау.

 

Форум жұмысының тақырыптық бағыттары:

  • Мұғалімнің тәжірибесіндегі зерттеулер
  • Іс-тәжірибеге енгізілген өзгерістер және дерек жинау әдістері, пайдалану техникасы
  • Іс-әрекеттегі зерттеу жүргізу үдерісіндегі шектеулер және бұдан кейінгі іс-тәжірибеге жасайтын ықпалы.
  • Тәжірибеге өзгерістерді енгізу.
  • Деректерді талдау, қорытындылау және оқытудағы келешек өзгерістерді жоспарлау

ПІКІРЛЕР

Тізімге қайта оралу

ҚАЗАҚСТАННЫҢ ТАБИҒАТТЫ ҚОРҒАУ САЛАСЫНДАҒЫ ТӘЖІРИБЕЛІ ПРАКТИКТЕРДІҢ АШЫҚ ДӘРІСІ

25 Янв 2023 18

Қазақстан биоалуантүрлілікті сақтау ассоциациясы бастамасымен Шеврон компаниясымен серіктестікте жүзеге асатын «Students for Nature» жобасы аясында, АСБК мамандары студенттерге Қазақстандағы табиғатты қорғау саласы, құстарға төнетін қауіптер, ғылыми зерттеулер және студенттердің жабайы табиғатты қорғауға қалай қатыса алатыны жайлы айтып береді.

Хабарландыру!

25 Янв 2023 45

«Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті» КеАҚ 2023 жылға университет қызметкерлеріне арналған ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобаларды университетішілік қаржыландыруға кезекті конкурсты жариялайды.

Хабарландыру!

18 Янв 2023 34

5В050800 - Есеп және аудит, 6В04104 - Бизнес процестердің есебі, аудиті және талдау, 5В050900 - Қаржы, 6В04105 - Қаржы және аналитика ББ бойынша білім алушыларға арналған өндірістік және дипломалды тәжірибелерінің КІРІСПЕ КОНФЕРЕНЦИЯСЫ

Құрметті әріптестер, әдістемелік декада жұмысына қатысуға шақырамыз!

9 Янв 2023 58

2023 жылғы 9-20 қаңтар аралығында "Кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау: оқыту нысандары, әдістері мен технологиялары, сапаны бағалау" тақырыбында әдістемелік декада өткізіледі. Декада шеңберінде оқыту және оқу-әдістемелік семинарлар өткізілетін болады, факультеттер өздерінің әдістемелік жұмыстарын ұсынады.