«ІС ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ: ТӘЖІРИБЕНІ ЖЕТІЛДІРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛЫ»

«ІС ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ: ТӘЖІРИБЕНІ ЖЕТІЛДІРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛЫ»

2018 жылдың 19 маусым күні Х.Досмухамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті және «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҰ Атырау қаласындағы Педагогикалық шеберлік орталығының филиалы  бірлесіп «ІС ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ: ТӘЖІРИБЕНІ ЖЕТІЛДІРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛЫ»  тақырыбында ғылыми-практикалық II педагогтардың аймақтық форумы өтеді.

Форум білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында педагогикалық кадрларды дайындау саясаты мен стратегиясын қарастыруға және талқылауға арналады. «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығының Кембридж университетімен бірлесе дайындаған бағдарламасы негізінде педагогикалық мамандықтар бойынша студенттер дайындау бағытында жұмыстанып жатқан ЖОО оқытушыларының жаңа тәжірибесінің концептуалды-әдіснамалық, ғылыми-теориялық негіздері қарастырылады.

 

Конференцияға қатысуға шақырылады:

  1. Батыс Қазақстан, Маңғыстау, Ақтөбе, Атырау облыстарында педагогикалық мамандықтар бойынша студенттерді дайындауды жүзеге асыратын мемлекеттік ЖОО және «НЗМ» ДББҰ ПШО бағдарламалары бойынша курстан өтіп жатқан және курсты аяқтаған оқытушылары;
  2. Батыс өңірдегі ПШО және НЗМ филиалдарының қызметкерлері, шетелдік мамандармен қоса алғанда;
  3. Мектептердегі жас мамандардың кәсіби дамуына қатысты мәселелерге жетекшілік ететін облыстық және аудандық әдістемелік қызмет өкілдері;
  4. «НЗМ» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығының Кембридж университетімен бірлесе дайындаған біліктілікті арттыру бағдарламалары негізінде сертификатталған мұғалімдер;
  5. «НЗМ» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығының Кембридж университетімен бірлесе дайындаған жалпы білім беру ұйымдары басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламалары негізінде сертификатталған мектеп басшылары;

 

Форумға қатысу түрі:

  1. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында Іс әрекетті ( сабақты ) зерттеу мәселелері бойынша пленарлық сессия шеңберіндегі таныстырылымдар мен баяндамалар
  2. Жаңа білім беру мазмұнын енгізу жағдайында мұғалімдердің кәсіби даму және зерттеушілік дағдыларын әдіснамалық және қолдану мәселелері бойынша теориялық баяндамалар;
  3. Панельді пікірталас шеңберінде көкейтесті мәселелер бойынша ой бөлісу (1.2.сессия)
  4. Форум бағдарламасының бағыттары бойынша (Network) пікірталас сессияларына баяндамашы және пікірталастырушы ретінде қатысу (3сессия);
  5. Форум жинағына баяндамаларды, ғылыми-әдістемелік хабарламаларды жариялау.

 

Форум жұмысының тақырыптық бағыттары:

  • Мұғалімнің тәжірибесіндегі зерттеулер
  • Іс-тәжірибеге енгізілген өзгерістер және дерек жинау әдістері, пайдалану техникасы
  • Іс-әрекеттегі зерттеу жүргізу үдерісіндегі шектеулер және бұдан кейінгі іс-тәжірибеге жасайтын ықпалы.
  • Тәжірибеге өзгерістерді енгізу.
  • Деректерді талдау, қорытындылау және оқытудағы келешек өзгерістерді жоспарлау

ПІКІРЛЕР

Тізімге қайта оралу

АҚПАРАТТЫҚ ХАТ

7 Сен 2018 81

19 Авг 2018 128

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университетінің Ғылыми Кеңесіне «Информатика» кафедрасының қауымдастырылған профессоры м.а., п.ғ.к. С.Н.Идрисов ҚР Білім жән еғылым министрлігінің 2011 жылғы 31 наурыз №128 «Ғылыми атақтар мен дәрежелерді беру Ережесі туралы» бұйрығына сай Білім және Ғылым саласындағы бақылау Комитетінің ғылыми атақтар беру Ережесіне сәйкес қауымдастырылған профессор лауазымын алу үшін университеттің Ғылыми Кеңесінің қарауына құжатын тапсырып отыр. Ғалымның ғылыми еңбектерінің тізімі Кеңес мүшелеріне танысуға жүктелді.

Хабарландыру

18 Авг 2018 10

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университетінің Ғылыми Кеңесіне «Психология және арнайы білім беру» кафедрасының қауымдастырылған профессоры м.а., п.ғ.к., Л.Е.Койшигулова ҚР Білім ғылым министрлігінің 2011 жылғы 31 наурыз №128 «Ғылыми атақтар мен дәрежелерді беру Ережесі туралы» бұйрығына сай Білім және Ғылым саласындағы бақылау Комитетінің ғылыми атақтар беру Ережесіне сәйкес қауымдастырылған профессор лауазымын алу үшін университеттің Ғылыми Кеңесінің қарауына құжатын тапсырып отыр. Ғалымның ғылыми еңбектерінің тізімі Кеңес мүшелеріне танысуға жүктелді.