Бүгін психология және педагогика кафедрасының оқу әдістемелік кеңесінің кезекті отырысы өтті.
⠀
Күн тәртібінде төмендегідей мәселелер талқыланды.
-ЖОО-да оқыту үдерісін жетілдіру мақсатында Lesson Study педагогикалық тәсілі. Баяндамашы Г.Ғ.Жұбанғалиева
- «Төңкерілген сабақ» моделі. Баяндамашы Г.Р.Омарова
- Сабақта цифрлық технологияларды қолданудың тиімді жолдары. Баяндамашы Г.Ғ.Арыстанғалиева
⠀
Бүгінгі кафедраның ОӘК отырысының бір ерекшелігі Логопедия, Педагогика және психология білім бағдарламасының бітіруші түлектерімен бірге өткізілді.
⠀
Аталмыш отырыста әріптесіміз Гулден Ғалымжанқызы Lesson Study бағытында сабақты зерттеу тәсілінің мақсаты мен топ құру, жоспарлау, сабақты өткізуде бақылауды қажет ететін танымдық, әлеуметтік, эмоциялық жолдары сондай-ақ, зерттеудің нәтижесі мен Қазақстан мен Жапониядағы Lesson Study арасындағы айырмашылықтарға тоқтала келе өз ұсыныстарын білдірсе.
⠀
Өз кезегінде әріптесіміз Гулжазира Рузаевна ЖОО-да төңкерілген сабақты ұйымдастыру мен өткізу технологиясы бойынша құрылымдық моделін сипаттап төңкерілген сабақтың қажеттілігі мен күтілетін нәтижесінің маңыздылығын аша білді.
⠀
Оқытушы Гулжанат Ғизатовна сабақта цифрлық технологияларды қолданудың тиімді жолдарын студенттер мен кафедра профессор-оқытушылар құрамына ұялы телефонның көмегімен түрлі программалар (Kahoot, Wordwall, Quizizz, ZipGrade) арқылы жасап көрсетті.
⠀
Мұндай оқу әдістемелік кеңес отырыстары кафедра профессор-оқытушыларының алдағы жұмыс жоспарларын жүйелеу мен жақсартуға өз септігін тигізеді деп санаймыз.
ПІКІРЛЕР