KZ RU EN

Жаңалықтар

Дөңгелек үстел

Мақсаты: Мүмкіндіктері шектеулі балалардың денсаулығы мен өмірін қорғауды қамтамасыз етуге, балалардың жеке тұлғалық ерекшеліктерін және әр баланың мүмкіндігін ескере отырып, ақыл-ой, адамгершілік, физикалық, эмоционалдық, танымдық қабілеттерін дамытуға логопедиялық - психологиялық бағыт – бағдар беру.
№    Спикерлердің аты – жөні     Жұмыс орны    Тақырыбы
1    Шадырова Айжан Батырбековна     ҚазҰПУ –нің докторанты 3 курс    Арнайы және инклюзивті білім беруді нормативтік құқықтық қамтамасыз ету
2    Урымбаева Ардак Жекенқызы    №7 М.Әуезов атындағы жалпы орта мектеп    Мектепте ерекше білім беруге қажеттілігі бар оқушыларға қолдау (көмек) көрсету
3    Зиманов Қуаныш     Атырау облысы Білім беру басқармасының «Атырау қаласы білім бөлімінің Психологиялық  –педагогикалық түзеу кабинеті» әдіскері     Қазіргі заман талабында ерекше білімді қажет ететін балалармен түзете – дамыту жұмыстарын жүргізуде  психолог, логопед, дефектолог мамандарының қажеттілігі
4    Мажитова Орынгүл     Атырау облысы Білім беру басқармасының «Атырау қаласы білім бөлімінің Психологиялық  –педагогикалық түзеу кабинеті» психологы     Ерекше білімді қажет ететін балалардың дамуына психолог маманның жұмыстарының ерекшеліктері
5    Али Ақмарал     Атырау облысы Білім беру басқармасының «Атырау қаласы білім бөлімінің Психологиялық  –педагогикалық түзеу кабинеті» логопед маманы    Ерекше білімді қажет ететін балалардың сөйлеу тілін дамытуда логопед маманның түзете – дамыту жұмыстарының маңыздылығы
6    Меғданова Ақбаян    Атырау қалалық №20 «Алтын балық» сөйлеу тілінде күрделі бұзылыстары бар балаларға арналған арнайы балабақша логопед маманы    Мектеп жасына дейінгі сөйлеу қабілеті зақымдалған балалардың сөйлеу тілін ойын арқылы дамыту
7    Сисен Жұлдыз    Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Логопедия ББ 4 курс студенттері    АВА терапия мен Логопедияны байланыстыра отыра балаларды түзете дамыту
8    Ізмұрат Жайна         


Ұйымдастырушы: Бекжанова Ж.С
Тел номер: 87089634606

ПІКІРЛЕР

Тізімге қайта оралу