«Жоғары оқу орны студенттерінің «Математика» және «Физика» мамандықтарының бәсекеге қабілеттілігі мен кәсіби-коммуникативтік құзыреттілігін арттыру тәсілі ретінде билингвалды (екі тілді) білім беру бағдарламалары.

ЖОБАНЫҢ ҚЫСҚАША СИПАТТАМАСЫ

1. Жоба тақырыбының атауы:
   «Жоғары оқу орны студенттерінің «Математика» және «Физика» мамандықтарының бәсекеге қабілеттілігі мен кәсіби-коммуникативтік құзыреттілігін арттыру тәсілі ретінде билингвалды (екі тілді) білім беру бағдарламалары.
2. Жобаның рефераты (абстракт)
   Жаһанданудың және еңбек нарығын шынымен халықаралық жағдайға айналдырудың қазіргі жағдайларында студенттердің кәсіби-коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға ықпал ететін факторлар туралы мәселелер айтарлықтай қызығушылық тудырады, бұл шетелдік тәжірибеге сүйене отырып және ұлттық діл мен ерекшелікті, орыс тілінде оқытатын және оқытатын жалпы білім беретін мектептерде педагог кадрлардың жетіспеушілігін ескере отырып, оны қайта ойластыру мен іске асыруды жалғастыруды талап етеді. кәсіптік практика.
    Кәсіби және коммуникативті құзыреттілік кез-келген маман тұлғасының маңызды элементі болып табылады. Шетелдік және отандық ғалымдардың психологиялық-педагогикалық зерттеулері кәсіби құзіреттілікті түсіну мен түсіндірудің заманауи тұжырымдамаларын зерттеу көбінесе «кәсібилік», «шеберлік», «біліктілік» терминдерімен бірге қолданылатындығын көрсетеді.
    Қазіргі уақытта ЖОО студенттерін билингвалды оқытуды зерттеу орталығында (мамандықты қазақ және орыс тілдерінде кәсіби-бағдарланған білу) қазіргі таңда еліміздің барлық жоғары оқу орындарында күшіне енетін жаңа мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес келетін осы мамандықтар бойынша студенттердің негізгі педагогикалық құзыреттілігінің бірі ретінде кәсіби-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру проблемасы тұр.
   Бүгінгі таңда жоғары оқу орындары бәсекеге қабілетті, жоғары білікті және құзыретті Мамандардың тілдік және кәсіби даярлығына мұқтаж. Мемлекеттік тілді және орыс тілін білу, кәсіби-коммуникативтік құзыреттіліктің болуы, өз жұмысында билингвизмді пайдалана білу көптілді қоғамның болашақ мамандарына қойылатын басты талаптардың бірі болып табылады.
    Біздің ғылыми жобамызда біз мамандыққа арналған билингвалдық білім берудің арнайы моделін, әзірленген тұжырымдаманы, принциптерді және билингвалдық аспектіде педагогикалық қызметтің тиімділігін бағалаудың жеке параметрлерінің кешенін ұсынамыз. Оқытушылар мен студенттер ғылыми жобаға қатыса отырып, орыс тілін тереңдетіп оқытумен қатар, математика мен физиканы орыс тілінде оқытуды және біздің облыс мектептеріндегі физика мен математиканың тәжірибелі мұғалімдерімен өзара тәжірибе алмасуды ұйымдастырады. Бұл халықаралық студенттік конференциялар мен олимпиадаларға белсенді қатысатын және қорытынды аттестаттауды кәсіби бағдарланған орыс тілінде (дипломдық жұмыстар мен жобаларды қорғау) жүзеге асыратын біздің ЖОО түлектерінің жоғары білім сапасын көрсетуге мүмкіндік береді.
     Күтілетін нәтижелер: Біздің мақсатымыз-университетіміздің миссиясын жүзеге асыруға үлес қосу.
   1. Түлектер мен студенттер біздің ЖОО ішінде билингвалды білім беру бағдарламасын өткізу аясында қосымша тілдік сертификаттар алады.
    2. Атырау облысындағы қазақ, орыс тілдерінде оқытатын мектептерде де қажетті және білікті мамандармен қамтамасыз ету.
       3. Тәжірибе алмасу және өзара әдістемелік көмек көрсету үшін ЖОО, колледждер және қала мен облыс мектептері арасында әріптестік байланыстар орнату,
     4. Жоғары оқу орнында билингвалды білім берудің кәсіби тиімділігін арттыру үшін оқытушылар үшін де, мектептердің болашақ мұғалімдері үшін де әдістемелік ұсыныстар әзірлеу.
       5. ЖОО-да билингвалды білім беру бағдарламаларын сынақтан өткізу.
       6. Жобаны іске асыру нәтижелері бойынша 2 жарияланым шығару көзделуде:

1 - Scopus және (немесе) WOS басылымдарында;
1 - ВАК тізбесінен шыққан басылымдар;
Халықаралық, республикалық және ЖОО ішіндегі конференциялар мен ғылыми семинарлардағы баяндаманың 3 тезисі;

Студенттер мен мектеп мұғалімдеріне арналған физика-математикалық терминдер сөздігі.
   Әдістемелік құрал. Мамандық бойынша ЖОО студенттеріне арналған физика-математикалық жаттығулар мен тапсырмалар жинағы.
      Жобаның мақсаты: болашақ математика және физика мұғалімдері үшін студенттерді, түлектерді және мектеп және колледж мұғалімдерін екі тілде (қазақ және орыс) оқытуға мүмкіндік беретін арнайы билингвалды білім беру бағдарламасын әзірлеу және оны іс жүзінде жүзеге асыру. Атырау қаласы мен Атырау облысының орыс тілінде оқытатын мектептеріндегі осы мамандықтар бойынша мұғалімдер тапшылығы мәселесін шешу.
     Түйінді сөздер: билингвизм, түйінді құзыреттер, кәсіби-коммуникативтік құзыреттілік, тиімді өзара іс-қимыл, коммуникативтік, мәдениетаралық және басқарушылық дағдылар мен іскерліктер, болашақ математика және физика мұғалімдері, билингвалдық тәсіл, екі тілді білім беру бағдарламалары, мамандар даярлау, тілдік кедергі, кәсіби-бағытталған тіл, кәсіби міндеттерді шешу, көптілді орта, педагог кадрлардың бәсекеге қабілеттілігі.

Бұл жұмыстың жаңалығы:
   - Жұмыста болашақ педагогтарды билингвалды көзқарас негізінде кәсіби-бағдарлы оқытудың лингвистикалық, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік заңдылықтары мен ерекшелігіне кешенді талдау жасалатын болады;
   - біздің ЖОО-да «Математика» және «Физика» мамандықтарының қазақ топтарының студенттері мен түлектерін математика мен физикаға Кәсіби бағытталған оқытудың әдістемелік кезең-кезеңмен жүйесі алғаш рет ұсынылады, бұл ретте тіл білім беру процесінің мақсаты ғана емес, құралы да болып табылады. Студенттер тек орыс тілін оқып қана қоймай, оны оқу процесінде белсенді қолданады: олар курстың бөлімдері бойынша тәжірибелі оқытушылардың дәрістерін тыңдайды, презентациялар жасайды, қоғамдық және ғылыми өмірге қатысады;
    -біздің жоғары оқу орнымызда алғаш рет билингвалды ұстаным негізінде математик-студенттердің және физиктердің тілдік құзыреттілігін арттыру курстары түрінде тиімді қайталанатын білім беру бағдарламасы әзірленді.
    Екі тілде білім берудің авторлық әдіснамасы негізінде математиктер мен физиктер мұғалімдерінің тиімді педагогикалық іс-әрекетінің құралы ретінде екі тілде кәсіби-коммуникативтік оқыту технологиясы ретінде қайталанатын билингвалдық білім беру моделін құру бойынша әдістемелік құралдарды әзірлеу ғылыми жаңалық болып табылады.
Ғылыми зерттеулер жүргізу бойынша зерттеу тобының құрамы.
1. Шаждекеева Н. К. ф.-м.ғ.к., қауымдастырылған профессор. Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті - ғылыми жетекшi;
2. Абыканова Б.Т., п. ғ. к., профессор М. А. Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті;
3. Кайрлиева Н.Б. ., магистр, аға оқытушысы. Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті;
4. Бекова г. Т., магистр, АГУ аға оқытушысы. Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті;
5. Ақмырзина Т., магистрі, аға оқытушысы. Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті;
6. Н.Есілханқызы., магистр, оқытушысы. Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті.

Тізімге қайта оралу