ПРОФЕССОР Б.Т. БАРСАЙДЫҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ МЕКТЕБІ

ПРОФЕССОР Б.Т. БАРСАЙДЫҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ МЕКТЕБІ

Академиялық мектептің мақсаты:

 Қазіргі кезде жоғары білім беру саясатына сәйкес орта мектептер үшін құзыретті және бәсекеге қабілетті мамандарды кәсіби даярлаудың жағдайларын қамтамасыз ету, жоғары мектептің интеллектуалдық әлеуеті мен практикалық-бағдарлық қызметін күшейту, оны ғылыммен және практикамен ықпалдастыру.

Академиялық мектептің мүшелері туралы:

Факультет негізінен білім беру жүйесінің мамандарын дайындайтындықтан қала мен облыстың мектептерімен тікелей байланыста. Бұл байланыс мектептерде математика пәнінен сабақ беретін, инновациялық білім беру бағдарын іске асыруда жақсы нәтижеге жетіп жүрген олимпиадаларға қатысатын, ғылыми жұмыспен айналысуға ұмтылатын оқушыларды дайындайтын, сабақтарында жаңа техноогияларды қолданып отыратын тәжірибелі ұстаздар мен жас мұғалімдер арқылы іске асырылады.


Академиялық мектептің жұмысының жүру формасы: 

Арадағы серіктестік "ЖОО - мектеп" деңгейіндегі кафедра және мектеп мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі тәріздес және мектеп мұғалімдеріне "Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің қалыптасуы" циклынан лекциялар, заманауи білім берудің жаңа жүйелері мен бағыттары туралы пікір таластар, дискуссиялар, презентациялар, ашық сабақтар т.б. түрінде өтеді.


2014-2015 оқу жылында атқарылған жұмыстар:


Оқу жылы басында "Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі: математика пәнін құзыреттілік тұрғыда  оқыту" академиялық мектептің осы оқу жылында қарастырылатын негізгі жұмыс бағыттарын академиялық мектеп мүшелерімен бірлесе отырып нақтылай отырып, жұмыс жоспары жасақталды.
Жоспар бойынша академиялық мектеп мәжілістерінде қаралып талқыланған мәселелер төмендегіше болды:

  1. 12 жылдық білім беруге сәйкес оқушылардың түйіндік және білімдік құзыреттіліктері (лекция)
  2. Мұғалімдердің математика сабақтарында интерактивті технологияларды қолдануын жетілдіру (тәжірибе алмасу)
  3. Математика сабақтарында оқушылардың түйінді құзыреттіліктерін қалыптастыруды күнтізбелік жоспарда нақтылау. (тәжірибе алмасу)
  4. Математика сабақтарында ақпараттық - коммуникациялық технологияны  қолдану жолдары (тәжірибе алмасу).
  5. Математика сабақтарында түйінді құзыреттіліктерді қалыптастыру (лекция).
  6. Оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін компьютерлік бағдарламалар арқылы қалыптастыру (тәжірибе алмасу);
  7. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру технологиясы (лекция).
  8. Жаңа технология элементтерін пайдаланып, оқушылардың қабілеттерін, қызығушылығын арттыру жолдары (тәжірибе алмасу)
  9. Дамыта оқыту арқылы оқушылардың  проблеманы шеше білу құзыреттілігін қалыптастыруМатематика сабақтарында дамыта оқыту арқылы оқушылардың білімдік құзыреттілігін қалыптастыру (тәжірибе алмасу).
  10. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі – нәтижелі білім берудің негізі (лекция)
  11. Білім беруді модернизациялау жағдайында  болашақ мұғалімінің кәсіби–дидактикалық құзыреттілігін қалыптастыру (лекция)
  12. 2013-2014 оқу жылының қорытындысы.


Академиялық мектептің сабақтары университетте, мектептерде өткізіліп отырады. Мысалы, Кіші Өнер Академиясында, Қазақ - Түрік лицейінде өткізілген сабақтарға академиялық мектеп мүшелері, студенттер, магистранттар, мектеп мұғалімдері қатысып, қарастырылып отырған мәселені талқылауға белсене араласты.
Академиялық мектептің сабағына университет ғылыми бөлімінен Г.К.Шамбилова,  университетке Республикалық конференцияға жан-жақтан келген қонақтар қатысты.
Академиялық мектеп мүшелері төмендегі тақырыптар бойынша өз тәжірибелерін ортаға салды.
Бекмұханова М. -Н. Тілендиев атындағы Кіші Өнер Академиясының математика пәні мұғалімі, директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары. Тақырыбы: «12 жылдық білім беруге сай мұғалімдердің математика сабақтарында интерактивті технологияларды қолдануын жетілдіру».

  1. Закарина М. - Н. Тілендиев атындағы Кіші Өнер Академиясының математика пәні мұғалімі Тақырыбы: «Математика сабақтарында оқушылардың түйінді құзыреттіліктерін қалыптастыруды күнтізбелік жоспарда нақтылау».
  2. Утяшева А.Магистрант. Тақырыбы: «Орта мектепте математика сабақтарында ақпараттық - коммуникациялық  технологияны  қолдану арқылы оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру». 
  3. Палжанов Е.- магистрант. Тақырыбы: «Математиканы оқыту барысында оқушылардың түйінді құзыреттіліктерін қалыптастыру жолдары».
  4. Сағынғалиқызы Т.- Атырау қ. № 6 орта мектеп, математика пәні мұғалімі. Тақырыбы: «компьютерлік бағдарламалар арқылы оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру».