- Басты бет
- Ғылым
- Жетекші ғылыми мектептер
- “Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігі: математика пәнін құзіреттілік тұрғыда оқыту” ғылыми мектебі
“Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігі: математика пәнін құзіреттілік тұрғыда оқыту” ғылыми мектебі
ФИЗИКА – МАТЕМАТИКА ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ФАКУЛЬТЕТІ
«Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасы
профессор Б.Т.Барсайдың жетекшілігіндегі
"Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі: математика пәнін құзыреттілік тұрғыда оқыту" академиялық мектебі
І. Мақсаты:Қазіргі кезде жоғары білім беру саясатына сәйкес орта мектептер үшін құзыретті және бәсекеге қабілетті мамандарды кәсіби даярлаудың жағдайларын қамтамасыз ету, жоғары мектептің интеллектуалдық әлеуеті мен практикалық-бағдарлық қызметін күшейту, оны ғылыммен және практикамен ықпалдастыру, орта мектептерде жұмыс жасайтын математик мұғалімдерге кәсіби құзыреттілік бағытында білімдерін жетілдіруге көмектесу.
ІІ. Міндеті:
1. ҚР да білім беруде негізге алынатын мектептің инновациялық қызметінің басым бағыттарын анықтауға қатысады;
2. Мектептің инновациялық қызметін қолдау бағытында ғылыми-әдіснамалық, ұйымдастыру, педагогикалық кеңес беру қызметтерін жүзеге асырады;
3. Мектеп қызметіндегі инновациялық бағдарламаларды талдауға және қабылдауға қатысады;
4. Математик мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту бағытында зерттеулер жүргізуді ұйымдастырады;
5. Мектептерде оқытудың заманауи технологияларын математика сабақтарында қолдану, мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін дамытудағы атқарылған жұмыстар туралы есептер тыңдап отырады және оларға ғылыми баға беріп, болашақ дамуының стратегиясын жобалайды;
6. Мұғалімдердің белгілі бір тақырыпта педагогикалық жобалармен айналысуына көмек беріп, олардың «Жыл мұғалімі», «Үздік математик» сияқты конкурстарға қатысуына ықпал етеді;
7. Математик мұғалімдермен бірлесе отырып, оқу-әдістемелік құралдар жасауға қатысады;
8. Педагогтарға ғылыми бағытта ізденіп, магистратураға түсуіне кеңестер береді;
9. Математик мұғалімдердің өз тәжірибелері туралы педагогикалық басылымдарда жарияланымдар жасауына көмектеседі, жұмыстарына пікір береді.
ІІІ. Ғылыми бағыты:Математиканы оқытудың теориялық негiздерiнiң арнаулы мәселелерi.
IV. 2021 жылға жоспар:
1. ҚР-ның мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты
негізгі ережелері (Барсай Б.Т.)
2. 12 жылдық білім беруге сәйкес оқушылардың түйіндік және білімдік құзыреттіліктерін қалыптастыру (Барсай Б.Т.)
3. Математика пәнін құзыреттілік тұрғыда оқыту (Барсай Б.Т.)
4. 12 жылдық білім беруге сай мұғалімдердің математика сабақтарында интерактивті технологияларды қолдануын жетілдіру (Бекмұханова М.)
5. Математика сабағында оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалану арқылы оқушылардың ақпараттық құзіреттілігін қалыптастыру (Утяшева А.)
6. Математиканы оқыту барысында оқушылардың түйінді құзыреттіліктерін қалыптастыру жолдары (Палжанов Е.)
7. Оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін компьютерлік бағдарламалар арқылы оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру (Сағынғалиқызы Т.)
8. 12 жылдық білім беруге сай педагог мамандардың құзыреттілігін қалыптастыру жолдары (Бекмұханова М.)
9. Математика сабақтарында оқушылардың түйінді құзыреттіліктерін қалыптастыруды күнтізбелік жоспарда нақтылау (Закарина М.).
10. Оқытудағы инновациялар арқылы оқушылардың математика пәнінен білім сапасын арттыру; шығармашылық қабілетін жетілдіру (Муталипова Г.)
11. Математика сабақтарында дамыта оқыту арқылы оқушылардың білімдік құзыреттілігін қалыптастыру (Дөкесова А.)
12. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі – нәтижелі білім берудің негізі (Барсай Б.Т.)
13. Білім беруді модернизациялау жағдайында болашақ мұғалімінің кәсіби–дидактикалық құзыреттілігін қалыптастыру (Барсай Б.Т.) т.б.
V. Ғылыми мектеп құрамы:
Жалпы білім беретін орта мектептің математик мұғалімдері, университет оқытушылары, магистранттар, Н. Тілендиев атындағы Кіші Өнер Академиясы мен Байбосынов атындағы №13 ұлттық мектеп-гимназиясның мүшелері.
VI. Өткізілетін күні:
Жұма, 16:00
VII. Өткізу форматы:
Онлайн – Zооm платфоррмасы.
Оффлайн